Aanmelden

Klachtenformulier

Zodra wij uw klacht hebben ontvangen, zullen wij deze zo snel mogelijk in behandeling nemen.
Binnen 14 dagen

Neem contact met ons op

Welkom bij Nisa Curae. We streven ernaar om de best mogelijke zorg te bieden aan al onze cliƫnten. Als u echter niet tevreden bent over onze dienstverlening, horen we dat graag van u. Uw feedback helpt ons om onze service te verbeteren.

Hoe dient u een klacht in?

Als u een klacht heeft, kunt u dit op de volgende manieren aan ons laten weten:

Directe communicatie: Bespreek uw klacht eerst met de betrokken zorgverlener of contactpersoon. Vaak kan een misverstand snel worden opgelost door open communicatie.

E-mail: U kunt uw klacht ook indienen door een e-mail te sturen naar info@nisacurae.nl. Vermeld hierbij duidelijk uw naam, contactgegevens en een gedetailleerde beschrijving van uw klacht.

Wat gebeurt er nadat u een klacht heeft ingediend?

Zodra wij uw klacht hebben ontvangen, zullen wij deze zo snel mogelijk in behandeling nemen. Binnen [aantal dagen/weken] ontvangt u een ontvangstbevestiging van uw klacht. Vervolgens zullen wij ons uiterste best doen om de klacht te onderzoeken en met een passende oplossing te komen.

Vertrouwelijkheid

Alle informatie met betrekking tot uw klacht wordt vertrouwelijk behandeld. Alleen de personen die direct betrokken zijn bij de afhandeling van uw klacht, hebben toegang tot de relevante gegevens.

Contact

Heeft u nog vragen over onze klachtenprocedure? Neem dan gerust contact met ons op via 0611455331 of stuur een e-mail naar info@nisacurae.nl.

Wij werken samen met klachtenportaalzorg

Heeft u vragen?
Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
2023 Nisa Curae. All Rights Reserved
Gemaakt door Raion design
× Contact ons
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram